bon soir



malmölyf

hejhej 
nu är jag malmöbo o sånt, har haft fullt upp med massa grejer o sånt men nu är jag tillbaka


här är jag i ny keps


förra helgen jobbade jag på dubbeldubbel med emma, det var stressigt o svårt men också kul


en dag skar ivar upp en vattenmelon på fel håll och detta magiska uppdagades så sjukt 


en dag hade jag möte m adam o anna ang. ett illustrationsjobb jag ska göra! pepppp men berättar mer om det en annan gång


emma hade clueless outfit


en dag åt jag vegansk burgare amaze


favez


en dag kom kiki hit o hälsade på! vi åt o drack champagne på far i hatten o hade såå himla trevligt 


innan det kollade vi de sista avsnitten av orphan black. såå bra


så gjorde vi drinkar


och lyssnade på rihanna


en frukost m müsli osv o litchijuice


en annan dag var ida, kiki, imelda o simon i stan så vi tog en öl 


sedan gick vi hem o åt falafel


igår var jag på emmaus o köpte den här fantastiska tröjan så jävla bra


sedan åkte vi o handlade växter på trädgårdspaletten


chili


det var såå fint där




selfie


pågågelöga


dom hade massa sköldpaddor där 


jag köpte växter till  mitt nya hem! sedan skulle jag bli fotad av metro!! hehe *cliffhanger*


sedan gick vi lite på malmöfestivalen o kollade på yelle o drack öl 


och så här mkt feeling hade emma när vi kollade på maskinen

det kommer att bli mest mobilibilder här ett tag för jag har bara ett ganska värdelöst objektiv till min kamera, jag hatar det men så får det vara :( 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar