bon soir



porträtt!


blir ibland avmålad på insta av grymma personer, tänkte jag skulle visa pga kul 


detta är den första. den är typ från 2012? asnice (av en snubbe som heter @talkingheadsandrew eller något sånt på insta)


Denna har Ellinor gjort av mig!!!! det var typ i höstas/somras tror jag! saknar luggen :/ 
(@efterapril på insta) 


detta är den nyaste! den har Teo i min klass gjort, hon kan med bara några få streck lyckas med ett porträtt. (@egosumteo på insta) 


den här är också från i höstas! saknar luggen :( (av @wh0issonia)


helt färsk! den har Helene Rydén gjort, hon är så jävla grym på allt. (@heleneryden på insta) 


från i höstas. den är sååå fin. vill ha den på min vägg. av @minnalou 


den här har @amandakatarinaalice gjort! för typ några månader sedan. åå håret ser ut som hav så fint 


den här fick jag i 20-års present av Lovisa! letar efter ram till den så jag kan ha den på min vägg, hade varit asnice. jag har dessutom ett curly sue- halsband på bilden vilket är amaze. 
(@lovisagreta på insta) 

asnice vill ha en helt vägg m ba typ porträtt av mig på hade varit såå grymt. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar