bon soir



en bra torsdag

idag hade jag en asbra dag. den var så här:


först gick jag till skolan och tryckte mitt första torrnålstryck i grafikworkshopen vi har den här veckan. det var AMAZE!!! så jävla roligt! tror är att det kanske är min nya grej!!! fick så mycket feeling av det och fällde nästan en tår när den rullade ut ur pressmaskinen. så jävla nice! kommer typ kunna översätta alla mina tuschteckningar till såna här tryck, och det kommer bli så jävla fint! vill bara fortsätta 4 ever. mitt första tryck blev så här: 


en abborre. jag ritade ju den i tusch för nån vecka sedan så jag provade att göra den först, och det blev såå bra är såå nöjd 


tyvärr var jag tvungen att bryta min kreativa process för att cykla upp för den oändliga backen upp till psykiatrin och fortsätta med adhd-utredningen osv det SÖG. fick göra massa tester med typ huvudräkning, koncentration, logik och massa såna tråkiga grejer. det tog typ 2h så jag var helt utmattad efteråt och fick åka hem till veronika och ida och bada skumbad!!


har typ inte badat badkar på ETT ÅR(!!?!) och det var sååå nice


hot självis i det värmeljusupplysta badkaret. medan jag låg och filosoferade spelade ida gitarr och sjöng (så jävla bra dessutom) och veronika och love och lovisa lagade mat och klippte hår. myyys 


klev upp ur badet och satte mig till dukat bord och vegankrubb som var såå gott 


här ser verro och lovisa mycket allvarligare ut än de var


the love och i-d-a



sedan gick jag och love hem och rotade fram spexiga glitterplagg för vi skulle på glitterfest! jag hade såklart mina juju jellies som jag köpte i berlin <- för ja e så hipp mvh indie gürl 1993


hade även hällt glitter på mitt ansikte


emilia var sååå fab och festens discokula 


kolla hur coolt det reflekterar!!


tyvärr var jag bara där i ca 34 minuter sedan gick jag hem för att förbereda mig på stundande mensvärk och putsa menskoppen och ta selfies: 


mensen dök upp precis som jag förutspått för första gången i mitt 6-åriga mensliv!!! 
imorgon åker jag till lund o shoppar m OG dvs Original Girlgangsters 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar