bon soir



lite sen sist

tänkte eftersom jag ändå måste tömma min iphone, kunde jag ju lika gärna förvara några av bilderna här på da internetz. detta är lite som jag har sysslat med senaste tiden utan inbördes ordning pga inget tidsbegrepp


imelda kissade på min toa


hemma hos ida och verro


vi hade sommarrullskväll


mm


funnit den här på hamnparkeringen <3 <3<3


haft frisörsalong i skolan x1000


köpt de här i malmö och upplevt dem vittra sönder under dagen o natten. kvar är nu endast en hög stoft rip 


upplevt idas unstoppable blodflöde 


provat lösögon


tagit alldeles för få outfitbilder. skärpning!!!


haft sleepover, kuddkrig och lyxfrulle med lovisa i min köksäng som jag konstruerade i mitt kök av madrasser och kuddar och sunk. hade den kvar i över en vecka trots att simon la en tvestjärt i den. 
never forget


druckit för mkt kaffe generellt


längtat efter helkroppsspegel


förundrats över detta fantastiska rosa bandet- stilében som återfinns på ica 


hängt m imeldan


sett typ 60 avsnitt av mumin och 30 av paradise hotel


tvingat malte att posera iförd min ananaskostym och flaggstångsknopp


blivit bjuden på många middagar bla denna, då jag levde på existensminimum för csn fakka upp mitt lyf


letat svamp utan framgång och liftat i brösarp


äventyr i vantalängan. båda skogsbilderna är från lovisas insta @lovisagreta

har även nästan slutfört en hel månad utan alkohol vilket har varit alldeles för utmanande men lärorikt, gjort en film i skolan, startat en ny instagram m matbilder (mer om det senare), påbörjat utredning av ADHD/ADD, haft 15 papp på kontot och använt alldeles för mycket av pengarna för att köpa kläder online och fynda på netto, skaffat en menskopp som jag ser fram emot att få tillfälle att använda igen, kollat på nästan uteslutande dålig skräckfilm, piercat örat på fest och blivit intervjuad av radio ang min fittkonst! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar