bon soir



döende krukväxter och lila hår

jag har typ lunginflammation så jag är så extremt uttråkad. idag har jag tex färgat håret och kollat på hell's kitchen i typ 8 timmar


lockat håret har jag också gjort endast pga uttråkning. det blev inte ens snyggt


sminkat mig och haft en liten foto session med mig själv och mina uttorkade krukväxter


vill ej ens ha lila hår


den faktiska anledningen till att jag färgade lila är för att det är ett effektivt sätt att få ur alla gula och röda toner ur håret. som ni har sett så har ju mitt hår varit GULT sedan jag blekte det och så kan jag ju inte se ut. 
därför lila. sedan när jag slänger i ett till paket blekmedel kommer håret förmodligen och förhoppningsvis bli blont utan gula toner!!!!!


tänk om en hade såna lockar irl hade varit soft


hostar sönder mina lungor atm. detta är inte ett liv!!! blir så deppig av att vara sjuk. har inte kunnat göra nästan nånting på 2 veckor. ååååå orkante mer. 
on the bright side är dock att jag ej har rökt en endaste cigg på 14 dagar


suff3ring


imorgon ska jag försöka tatuera mig lite i min tristess, har faktiskt massa roliga idéer fast ingen ork. 
 ok ska sluta whina nu hej

2 kommentarer: