bon soir



tuschar lite

har dammat av mina promarkers lite och målat ett par porträtt


Melinda gjorde ett jättefint porträtt av mig, så då gjorde jag ett av henne också.  


detta är @highfivechrissy på instagram hon är grym


och detta är bara något random som inte alls blev så spännande som jag hade tänkt oh well


gjorde visitkort för några veckor sedan inför utställning. tänkte först måla och bara skriva dem för hand, men det blev asfult så jag sket i det. så tänkte jag göra i photoshop istället men det gick ej pga slut på bläckpatroner. så som sista utväg tog jag fram min skrivmaskin och skrev typ 40st för hand lol 


liten skiss av @fasterfultjack på instagram
målar bara mina instababes. har 0 inspiration och vill bara att skolan ska börja igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar