bon soir



3x + 21 = (y)

tre trevliga kvällar o en födelsedag :--))


i torsdags åkte vi hem till kiki som bjöd på middag. det blev risotto med tillbehör


mit i matlagningen. jag övertalade simon att vimmelfota lite 


nyinflyttad exilnorrlänning


heheh maxat iso 


verro!!


ivar bakade bröd


imme


och simme


till och med ella var där


i d a 


super mega mys


dagen efter hade jag och love vinkväll och bakning hos mig. vi hade disco, deep talk och dance battle o flera timmar. här är loves main party trick


jag tog en bajscigg



dagen efter var det min födelsedag. fick massa fina kort av mina freendz för vi hade popup workshop i skolan. detta gjorde love till mig <3 


så åt vi vegansk och glutenfri kladdkaka som jag och love bakade dagen innan 


detta är mitt popupkort såå fint <3 <3


fick även denna asfina t-shirt som simon har designat


den är såå fin


sedan slängde jag in lite betor i ugnen


vi hade kytkalas chez moi 


mm  d va sååå goth


salladsbuffé som är min favoriträtt


massa massa god mat mmmmm. 
d va d. nu har jag varit hos min mormor och ätit tårta. det var nice. 
egentligen hatar jag att fylla år men det var mkt trevligt. är 21 nu sjukt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar