bon soir



livet i simpan

har känt mig fett okreativ senaste tiden och nästan inte fotat något, varken med mobilen eller kameran. men här är i alla fall några vsco-bilder

vi börjar med senaste veckans matvanor:

 falafel med pommes


pizza med pommes


bara pommes. har uppenbarligen varit okreativ även med maten


här är lovisa på pizzeria


blev bjuden på middag av lovisa o matilda m campingstolar


har druckit mängder ginger joe. så mycket att systemet beställt in dem till sitt ordinarie sortiment


det är så jävla mörkt och grått hela jävla tiden och det är extremt oinspirerande och deppigt hatar d


köpt tubsockor för 2,50 på röda krysset


köpt timberlandskor!!! äntligennn


matilda hade fint smink


tagit mitt favoritpåslakan i bruk


tyger <3 


gjort om i mitt sovrum, fick en klädstång av ida och har hängt upp mina finaste plagg som den indietjej jag är


snickrat ihop en skohylla helt casual asnice 


matilda i ett träd


så ansträngande att ta selfies så min hals blev överspänd. detta är min favorittröja som dessvärre luktar svettig hockeyman


oklart fynd när jag och simon dumpstrade


fab m magtröja. nu följer en del selfies så de av er som ej uppskattar det kan ju scrolla lite o gtfo


var fab i fredags när love hade fest


alltså överfab


och sjukt bra smink. och hade limmat fast mobilskalsdiamanter i chestpieceformation


och bra outfit


och mitt hår har blivit såå långt. 


den vackraste av fanor 


hashtag livetisimpan 

så. d va d. 
förhoppningsvis införskaffar jag mig ett nytt kameraobjektiv imorgon så den här fotodeppen äntligen kan ta slut. usch vill typ be om ursäkt för att detta inlägget var så jävla fult och tråkigt. ska bättra mig asap

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar