bon soir



skivomslag

för några månader sedan eller så fick jag en beställning på ett skivomslag. det var stockholmsbaserade SPACE/STHLM som hörde av sig på min instagram och frågade om jag skulle vara intresserad av att illustrera ett omslag till deras kommande EP-släpp. det ville jag ju hemskt gärna.


detta var första skissen


de gillade idén så jag började med en ny noggrann version


sedan blev den så här! i ganska dålig kvalle dessvärre för jag har alla filer på min andra dator så laddade ner den här från fb eh


så för några dagar sedan kom den upp på spotify! så min konst finns på spotify och det är ju det coooolaste ever!!!!!!!!!!!!!!1111111111 så roligt! gå in och lyssna!!
finns även på soundcloud! länk HÄR

2 kommentarer:

  1. wooow!!! *tusen applåder* fan va fint + coolt!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ååååå 40tusenmiljarder tack!!! <3333

      Radera