bon soir



gult


gul e min nya favoritfärg


allt började m att jag köpte den här ögonskuggan på make up store ^
sen är det ett fönster som kan återfinnas i ystad och min, i skrivande stund, arbetsplats hehe. OBS ej så allvarligt som det låter; vi har utställning i malmö m min klass så jag är där o vaktar den nu o tar hand om de ca 1 besökarna i timmen lol men jag kollar på serier o får använda www så det är soft trots att jag har sånt jävulskt blodflöde i fittan menmen
+ en bild på min sminkkollectzione som jag älskar. ska nog prata mer om d nu pga skoj: 


en blandning av dyrt o billigt fast mest billigt. alla så småpennor o saker i oklara nyanser är från ullared o bo ohlsson typ. eller netto. eller loppis typ. 
använde ganska mkt såna ögonpennor o grejer förr när jag hade målade ögonbryn i spexiga färger men inte längre så mkt pga tröttnade när det blev inne haha skoja

det jag använder mest är 1 st vit ögonskugga från MAC som är amaze har den nästan everyday samt färgen SMUG från make up store o den där mörkbruna är det bästa jag äger. den kostade mig 9:90 på NETTO och är aasbra pigmenterad o håller bra o sånt som är bra. så har jag (TYVÄRR) eyeliner från H&M som suuger hade en asbra innan från nåt billigt märke men nu måste jag dras med dom här tills dom tar slut. har en asbra mascara från clinique som egentligen är ett gratisprov som jag har ärvt men den e aasbra. har en sån ögonskuggepenna från sephora också som är bra men min sån stora vässare är borta så den ligger i träda för säsongen. 

har några läppstift. mitt bästa är från mac o är mörkrött/lila/brunt och MATT det är asbra. det fick jag av lollo o matti. har ett till sånt matt som är typ orange men det är borta. har ett rött från sephora som ej är så bra. sedan har jag några från netto som är orange o 2 från viva la diva. det lila är ganska bra ändå och ett från YSL lol som jag köpt begagnat o det smakar lite tant o håller inte så bra men det gör inget pga känns lyxigt. 

har också en ögonskuggepalett från viva la diva som inte är spec bra men bättre än inget pga den ASBRA jag hade innan har gått upp i rök. 
ibland tänker jag att alla saker jag har tappat bort typ hänger m varandra o skrattar åt mig varje gång jag letar efter dom :( miss u guys </3 

ok d va d om smink 


så här fin kan jag vara om ögonen i alla fall m smink. 
sen så spelar jag alldeles för mkt draw something det är typ nästan kul
en mat jag åt på thali i göteborg med min syster för att fira att hon tagit studenten!!!!! jää
o så mina nya docs som jag älskar som moa köpte till mig i nyc :---)


1. en hummus som jag gjorde häromdan som var såå god
2. glajjer på glajjtyg 
3. GULBIL m fransförlängning tkte den va kul 
4. pommesstrumpor som jag köpte i gbg för pommes är det bästa som har hänt världen


1. selfie i citronklänning efter en go bajz :-) 
2. pommespizza m curry o frukt. Ja, jag är en sån person. 
3. raps 
4. interiör i mitt kök/atelje


1. fylleburgare som jag åt på järntorget efter en utgång 
2. toaselfie 
3. fruktskål /dumspter queen 
4. nattalampa m rymdinspiration. vill passa på o tipsa om en asbra pod som heter Myter o Mysterier, d finns ett avsnitt om astrologi som var asbra och även ett om Gudinnor!!! 

ps sry för att min ordförråd är 50% ordet "asbra"

nån dag ska jag blogga lite om vad jag hade för mig i göteborg men not this day. nu ska jag låsa galleriet och stänga av jättemånga projektorer hejdå


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar