bon soir



avloppsmässa


HEJ idag har jag tagit varit produktiv o tagit selfies m 3 olika outfits som man kan spara till sämre tider typ som matlådor efter ett storkok.
här lajvar jag mellanstadie m hockeyfrilla o allt inkl


har även nyss inmundigat detta som nästan var gott skoja d va gott på riktigt men kanske ej spektakulärt men det slank ner


gårdagen tillbringade jag i mormors uterum m (mor)morsdagmiddag o långa diskussioner (L)


i lördags var jag hos kiki på mysmiddag o djupa samtal extended edition inkl orphan black maraton. amaze
det hade jag längtat efter sååå nu känner jag mig rofylld inombords


förra veckan plockade vi ner vår utställning på tjörnedala konsthall


jag har även varit på havspromenad med lollo


att vistas i natur med mig innebär alltid en paus varje ca 100m då jag hittat en växt eller ett djur som jag finner spännande och inleder en konversation med. här tex har jag hittat en död ollonborre som lovisa var milt ointresserad av 


jag hittade också den här igelkotten två gånger ssååå söt :-)))


här är en bild på mig i nature som lollo tog på mig 


en duva flyttade in på lovisas balle o vägrade flytta ut så jag fick ta en cigg annorstädes 


ja o lollo åt även detta. tortillawrap m rödbetsröra o grönsaker mmmm


tog selfies


close-up


sminka mig 

har möblerat om o rensat. flyttar till malmö om 2 månader!!!!


satt upp en fin poster som jag hittade som e genial love it


så här fint är det i simrishamn just nu 


har marin interiör för det ska man ju ha när man bor vid havet 


kläder o raveljus :-))

ooooook nu ska jag sova o ladda för jag åker till gbg om några dar o då måste jag vara både fysiskt o psykiskt utvilad. fast det ska ju bli kul också såklart. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar