bon soir



sista måltider

hej :-) 
nu har jag slutat skolan. mitt sista år på österlenskolan för konst och design är till ände och snart flyttar jag från österlen. sista veckorna var stressiga osv men här är lite bilder från den perioden



vi firade loves födelsedag!


verre 


love hade gjort så sjuuuk mat såå goth 


en annan dag hade vår rektor J-Fo bjudit in oss tvåor på adjö-middag. vi fick så här fin buffé


alla slox om krubbet 


min portzione var generös :-))


vi hade avslutningsfest. här är en bild på mingel 


uppstyrt kalas och jag gömde mig bakom min lins pga top 1 sämsta minglaren  


sååå fin mat vi fick dock


asgo buffé o massa veganskt till MEJ 


nässelsoppa


jag försåg mig såklart 


en dag firade vi simons födelsedag. imeldan hade lagat tårta o bål o allt luktade som skolavslutning


maja i solen


malte gick hem


ida hade $W@G

o sen var d slut :-)) 
nu har jag sommarlov o carpe 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar