bon soir



sthlm

var alltså två dagar i stockholm med klassen. 


först gick vi på richards utställning. han är lärare på min skola o så o konstnär


även känd från tv. 30 sekunder i kobra för nån vecka sedan, ändå coolt


sedan fortsatte vi att kolla på konst, det var typ det enda vår vistelse i hufvudstaden gick ut på


lovisa kollar på konst


vi shoppade lite på söder.. haha


efter shopping o fika o allmänt turistande åkte hem till kiki för att laga knytisbuffé som är min favoriträtt


mmmm fast ganska ful bild hha


detta var en extra bra salladsbuffé då den dessutom innehöll ris med sås som är min top 2 favoriträtt


här är den enda bilden jag tog efter vi lämnade kikis. love och lovisa skrattar hysteriskt och överförfriskat på toaletten på en fest i järfälla


dagen efter var vi trötta o bakis men vi gick ändå på moderna pga obligatoriskt


skoja. det var även fett


fika så klart 


på vägen till tåget gick vi förbi kungsträdgården och körsbärsträden, kända från ca alla sociala medier. 
det var i alla fall det sjukaste jag har sett. det var huuuuur mkt folk som helst överallt, varenda en med sin telefon med eller utan bihang i form av selfiepinne i färd med att knäppa av ett hundratal bilder på sitt ansikt. det var amaze. kände mig som en dokumentärfilmare vid vattenhålet. helt sjukt men alltså typ rörande ändå. det var cute samt obehagligt på ett nice sätt. 

efter vi hade sytt fast våra hakor på våra chockade ansikten så satte vi oss på tåget hem till skåne. ¨
märkte nu att jag varit milt oambitiös i mitt fotande. så är det ibland. kanske fyller på med en mobilbild eller 2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar