bon soir



kunst

känns som att jag är sämst på att ladda upp saker som jag ritar och skapar här. tänkte att så får det ej vara så nu ska jag ladda upp några bilder som jag gjort på senare tid. och i dålig upplösning som sig bör :-)


här är en gubbe som jag gjorde typ förrförra veckan. det var kul att teckna med blyerts för första gången på 40 tusen miljarder år


ordvitsgbg teckning jag gjorde efter jag hade dragit ett skämt. haha det är typ min mest frekvent använda arbetsteknik


här var jag irriterad på folk som höll på att dela den där "rädda igelkottarna från brasan" på sociala medier under valborg. haha alltsååå paradoxen i att rädda igelkottar från elden för att lägga en bit av en gris eller ko på gallret. mvh veganen men alltså annars brukar jag faktiskt vara rätt chill med veganismen, tycker egentligen att jag är rätt töntig som är vegan men embracear det


vi har börjat en ny kurs i skolan nu där ska vi göra ett verk om en plats. o så är det grupparbete, min grupp har nån sorts apokalypsidé om österlen. jag är ju själv den största apokalypsivraren jag känner så jag var givetvis på. och gjorde den här som ev ska tryckas på t-shirtar
drömyrke nr1: domedagsprofet


detta är en idé jag har ruvat på lite. detta är alltså matspjälkningskanalen. idén är att brodera detta på en body så man kan ha den på sig coolt va. jag pratar ca 40 ggr om dagen om min digestion så det känns rätt


här är några teckningar som jag har på tjörnedalautställningen



gryningspyromanen som är vårt skyddshelgon samt domedagsprofet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar