bon soir



tillbaka

HEJHEJ
nu är jag här igen. har ej bloggat pga har mått riktigt jävla risigt senaste veckorna, alltså nästan all time low men jag har kämpat som fan och verkar nu har tagit mig igenom skiten och kommit ut på andra sidan. hoppas det i alla fall, annars tänker jag se till att få mig själv inlåst.
i alla fall så är det nu nästan sommar och skolan slutar om typ en vecka vilket är helt super mega crazy creez. fattar inte hur 2 år kan ha gått så fort men jag har haft det såå bra. jajjaa nu ska jag ej bli blödig. :'-(
eftersom min svaga utmärglade kropp inte har orkat bära på min 2kg kamera inkl tillbehör så serveras här lite lågupplösta mobilbilder. mest för att jag själv ska komma i någon sorts virtuell fas med min verklighet igen men i know u löv it dontcha? ;-)


våren är här o magnolian blommar


simpan är löjligt fint allt ser ut som ett vykort


jag hittade den här fantastiska sparbössan föreställande skansen kronan i göteborg på en loppis i simrishamn


tog toaselfie


love bjöd på en fantastisk födelsedagsmiddag. alltså sjukt god mat o trevligt o allt 


har just nu grupparbete i skolan som sista kurs med bl a dessa 2 


det är nice att få gå till skola o få pengar varje dag för att elda miniatyrkapell på stranden


fan va d brann


vår rektor jennifer bjöd in tvåorna på middag och detta mästerverk fick vi till dessert


saras hund ilse var där och vi blev kompisar :-)


såklart missade vi bussen hem så love fick kissa i öppna landskap


en dag när jag misslyckades med att dumpstra för att containern var fylld av fluglarver hittade jag en igelkott


blomma


en dag när det var regnbåge åt jag och lollo pizza o hade havsutsikt och kollade på en halv säsong gift vid första ögonkastet USA som är skrämmande bra underhållning


pommespizza som alltid <3 


ög


förra lördagen åkte vi till tjörnedala för att gå på vår vernissage! österlenskolan fyller 20 år så alla elever ställer ut på tjörnedala konsthall! uställningen pågår ett tag till så åk o kollla typ? ganska nice. 


detta är en del av mitt bidrag. så tog jag inte fler bilder pga pågående panikångestattack ":)"


jag o ivar lagade den här amaze maten som föreställer bakad potät med TÅNGROM och smöör och lök och sås. alltså amaze. grät/gråt


skor som luktar jättemycket svett 


mitt bästa halsband "ris med sås" 

ah det var nog det. ni som följer mig på insta tyckte nog inte det här var så jävla uppfriskande men men

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar