bon soir



utflykt m mormor

jag o mormor åkte på utflykt på österlen:


mormor prankade mig med fänkål i passagerarsätet


mormor retar mig


sedan var fänkålsstrapatsen över. fänk god 


vi åkte till tjörnedala för att kolla på min + mina klasskompisars konst


vi åkte till mormors nya favoritbutik som låg på landet i nån by










exotiskt jag kände mig utrikes så träffade jag 2 katter som sa hej:) jag blev glad o energized


vi var i smedstorp o kollade på jättelame konst men endo kul fint hus men mormor förfasade sig över de lila blommorna hon hatar dom


vi kollade lite på kuriositeter o antikviteter 


jag hittade fina örhängen men köpte ej pga omständigt


detta kan vara mitt bästa foto genom tiderna. amaze 


fjärilar som va döda


100% relate


oklara djur på burk 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar