bon soir



malmö & lomma

förra helgen var jag i malmö för att 
1. vakta vår utställning på rostrum 
2. riva den 
3. äta falafel


här är mina verk som var med på utställningen, det var det enda jag fotade där för jag har ett enormt ego :-)
kikis verk är alla som inte är bilder på mig själv


när jag vaktade rostrum och tog emot de ca 0,3 besökarna i timmen fördrev jag min tid med att kolla på serier o äta chips


och med att ta selfies såklart



love och veronika kom och räddade mig från en tillvaro i djupaste ensamhet och här har de adopterat chris barn


lisbeth anlände på det mest otippade viset iförd en ärtskidsmundering och på hjul


sällan känt mig så här cool, förutom att jag kände mig som han störiga killen i grease. dock nöjd


död måsbarn :(


sedan gick jag och the love till möllan o köpte falafel och satte oss i folkets park där det var feministisk festival för att avnjuta den. 
FAKK GLUTEN sa hon och fällde en tår


den var rekordgod och jag fick majo och JAG FÅR ALDRIG SÅS 


sedan satte vi oss på en uteservering och tjuvlyssnade på något som troligtvis var en tinderdejt pga stelheten och klyshorna som konstant hängde som ett moln över dom och oss. underhållande ändå


konstig bild på mig men jag var så nöjd och carpig pga the malm 


sedan åkte vi till lomma för att bo hos loves föräldrar. här är en bild på barsebäck som jag tog pga älskar kärnkraftsverk av hela mitt hjärta ända sedan jag var på ringhals när jag gick en sommarkurs på chalmers 


vi hade också handlat tofu o grönsaker på möllan och gjorde den här amazing salladen och sedan kollade vi på en ganska dålig skräckiz om en mamma och ett demonbarn och jag somnade i soffan vilket jag typ aldrig gör men det var asgött. dagen efter åkte vi tillbaka till malmö och åt en till falafel när love ändå hade fakkat upp sin glutenkvot och shoppade lite och sedan åkte jag hem till da simp


ritade gula päron på tåget och lyssnade på alla poddar som jag hade missat. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar