bon soir



emsläp och pumpaella

här är mitt liv. iaf förra veckan o så


jag fick emsläp ;););;);) sk, emma sov i min säng när jag var ledsen och inte kunde vara ensam. världens bästa sambo!!! love uuu


sen åt vi frulle


anna är min nya kompis i malmö! förra veckan flyttade hon o calle in i MIN TRAPPUPPGÅNG wtf sååå braaa så då skulle vi ta en flyttöl


fick även gt o sånt o sen gick vi till vegan bar med ceren som just kommit tillbaka till malmö!! yess


en annan dag var jag och anna i min ateljé för att inviga den, där var det sååå sunkigt. döda flygmyror låg i drivor längs väggarna och nån hade lämnat något som anna föreslog kunde vara en petflaska fylld med urin. men nu är det städat i alla fall! det kommer bli fiint 


sedan åkte jag till österlen över helgen för att bli ompysslad av kiki. så himla braaa min nr 1 favoritplats på jorden är nog i hennes hus, känns sås fridfullt och tryggt <3


imme och simme kom förbi och hängde lite när kiki var på konstkurs


"lägg in en flaska bubbel i kylen, jag är på väg!" löd ett sms jag fick av kiki framåt kvällen, och sagt och gjort. sedan drack vi champagne tills det var dags för middag


alla hjälpte till att laga efter bästa förmåga som sig bör! det blev typ pumpaella, apelsin och rödkålssallad, stuvad grönkål, vegmayo och dyl! megabraaa


ella kunde ej hålla sig vaken golli

igår kom jag tillbaka till the mälm, jag och emma hade drinkmåndag på dubbel dubbel och idag har jag promenerat i pildamsparken och hängt i ateljén och handlat på özen och pratat med moa i telefon i nästan 4 timmar så himla trevligt. nu har jag livekommenterat paradise hotel och ätit chips. hej då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar