bon soir



lägenheten

hej


vaknade imorse med en varklump i mitt öra. piercade mitt öra på fyllan förra veckan med ett paket frysta ärtor. det har läkt ganska bra ändå förutom varklumpen idag som efterlämnade en blodfylld krater som jag sedan tvingades penetrera med en rostig ananas.


tog med min myntsamling ut på promenad och ciggmission


så här ser en del av mitt rum ut!



en annan del! lite stökigt men inte så farligt. perks med att ha rensat ut två tredjedelar av alla sina tillhörigheter #freedom


har köpt tre skrivböcker, de små från systrana grene (eller va d nu heter) och den större från tiger. danskarna kan det här m marmorinbundna böcker till ett ytterst överkomligt pris. i dessa ska jag skriva om mina hjärtesorger och eventuellt konstidéer när kreativiteten krälar tillbaka till mig


här är vårt vardagsrum! jag o emma har möblerat om lite och gjort fint men det är ett pågående projekt


jag har bidragit med några upphängda rävar 


sigge <3


bokhylla som emma färgkoordinerat enligt konstens alla regler

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar