bon soir



kulturell tillvaro

hejhej! detta har jag gjort i helgen o så


i torsdags gick jag hem till andreas för att dricka kaffe och planera framtida konstprojekt, här visar han sitt portabla galleri som han bla åkte vasaloppet med 


så satt vi i typ 5 timmar och ritade och pratade om life och idéer och skapande och sånt. mkt bra


sen åt vi mat :-)))))) 


efter det mötte jag upp ebba som jag ej träffat på ca 2 år, sjukt. vi gick o drack öl på vegan bar


vi fick sällskap av evey och så här ser ebba ut när hon tänker på annie lööfs avkomma. 


här hade vi ett mkt trevligt veganhäng och efterforskade utan resultat tillgången på slicklappar på internet


i bakgrunden pratar ebba om fuckboys och i förgrunden är en masakrerad ros som en jättestörig gubbe som kallade oss "gumman" innan vi skällde ut honom x100 gav ebba innan han slutgiltigt gav upp 


sedan hittade jag jättemånga euro på en sten så nu är min framtida venedigresa kirrad #score 


så var det fredag, jag och emma gick ut för o kolla METROOooo!! jag är med :-)))) så lagade jag det gooodaste asso persiljestuvad potatis med svinmkt smör omg så bra. + hummus o sallad


sedan gick jag o tog en öl med moa och andreas och sedan gick vi på malmö fotobiennals vernissage


vi fick fryst zumbali och satt på innergården


efter ett tag blev vi trötta på att mingla och gick till moas ateljé på malmö konsthögskola för där hade dom fest


asfin skola, svinnice


hehe alla ville läsa om MEJ!!!!!!!!!!!!!!!! skoja tvingade dom såklart


gos


tog en selfie på toan innan jag grät en skvätt 


emma kom och tröstade mig, bästa personen i lyf <3 


så dansade jättemkt till techno i rök


hittade saker och blev fulla


ville fota stileben :-) sen gick vi hem o åt falafel. dagen efter var jag bakis och låg i sängen hela dagen och ritade och åt på saker och kollade på da vinci-koden 2 ggr


idag träffade jag lovisa o hennes kompis, så gick vi o demonstrerade lite 


efter det gick jag hem till möllan för emma bjöd på middag på dubbel dubbel!!


amanda o moa 


alltså godaste maten gråter!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar