bon soir



venedig pt.3

en annan dag när det var så här mulet skulle vi tillbaka till biennalen igen för att kolla det som jag hade missat


jag hade det gött, gick omkring med hörlurar och bara carpade alla coola installationer


så här fräsch var jag efter kräkcresendot


schweiz



brittiska haha den va nice


franska. alltså träden åkte omkring. såå gullit


britney <3333 tror detta var spanska


tror detta var typ belgien. jag stod i typ 20 minuter och kollade på en sjukt oklar schackfilm, alltså den var fortfarande underhållande och jag har blivit lite schackintresserad för min sambo linnea är den största schacknörden ever och det är så fint. miss u babe <3


vi promenixade, gick strandpromenaden eller w/e


sedan tog jag inga bilder tills detta, vi var och käkade cool mat. hade en shoot osv


kiki tog den här ovanliga bilden på mig. vi åt oss mätta och drack oss måttligt berusade gotttttt


sista dagen i venedig strosade jag omkring själv men åt lunch med ma galz


sedan åkte vi båttaxi till flygplatsen


sista ögonblicken förevigas av ullis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar