bon soir



life

hej nu har jag blivit frisk igen efter 3 veckors sängliggande och serietittande, mkt skönt o sen har jag gjort detta


linnea o liv spelar schack, en alldeles för vanlig syn i vårt hem skoja. sanne gömmer sig i bakgrunden dock


sen bjöd dom mig på mat och vin =)


en annan dag hängde jag med anna innan hon skulle åka till madrid, vi drack mcdonaldskaffe vid kanalen och sedan fick vi gratis koraner! så bra


efter det mötte jag upp ebbiz för shopping och öl på vegan bar. vi skulle på fest... <- dramatiska punkter


jag gick hem o bytte kamera o sen sminkade njag ebba till krambjörn, så himla gullll


först hängde vi i eveys kollektiv och blev fulla


där var det dekadent stämning


gruppbild! har dammat av min gamla kompaktkamera från 05, mkt fulsnyggt!


så hamnade vi på en oklar lokalfest i en för mig okänd del av malmö, där var det i alla fall alldeles för många juridikstuderande och ganska tråkig ljudvolym så vi drog strax


här e jag på rave som vi gick till sen, det var kul. jag fick uv-smink av en tjej samt sån därn lysgrej


coolt ljus 8-)


framåt morgonen var vi slitna. men det var roligt


en dag fann jag en död gräsand på väg till ateljén


ebba o isak hälsade på och jag tatuerade en snigel på ebba men efter det tröttnade min tattomaskin på life :(


tog en bärtz med adam innan vi gick hem o kollade paradise hotel


en dag tog jag en fika med elin! så bra. men redigeringen på denna bild är såå oklar hahaha kan nån lära mig hur man gör plz


här är en bild från en dag då jag låg i bakiskoma


emmiz drog mig i alla fall ut på vernissage så här e jag i vaslis hiss den e nog nymålad konstaterade vi


här e queen c när vi drack öl en dag (L)


idag hängde jag med min mormor, vi gick på moderna det var såå bra. här är hon vid en agnes martin. agnes martin 4 ever


denna av hanna ryggen var också amaze


så gick vi hem till mig och drack kaffe och pratade om life. myys

ah nu ska jag återgå till att kolla wallander och äta vegansk biskvi (!!!!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar