bon soir



taggade bilder

tänkte ta del av en bloggtrend hehe nämligen taggade bilder från insta, här kommer då några väl utvalda                
                                                                                     
                                                                                                                                                             
vi börjar m den bästa av obv reasons dvs NAGLARNA                                                                                                                                                                

första är ifrån när jag var på moriskan och träffade @jofesinen.
den andra är gammal men matchade fint hehe den är från när ida hälsade på min i simpan och jag bjöd på middag


här är två bilder som emma har tagit, den första är på skånetrafikens hittegodsavdelning när jag skulle plocka upp mina nycklar hehe och den andra är när vi somnade till jurassic park i min säng när jag precis hade flyttat in. så gosit


här är en oklar bil, men jag tkr jag är cute. den är från streeet art i somras o jag hänger med gustaf


här var jag och kiki på utflykt i kivik och kollade på kiviksgraven som är lite av en barndomsaktivitet för mig hehe kikiv 4 ever
sedan hade jag och anna planeringsmöte för insikt


victor och jag är coola i simrishamns hamn, vi håller på med ett grupparbete här. det var kul fast ganska lame


två vårbilder!! jag sitter och ritar här och så är jag och lollo på promenix. saknar det mkt :(


linneas bild på mig när vi hade nån typ av förfest för några veckor sedan
adam och jag hemma hos alla o baroren innan vi ska på gallerinatt


en dag när jag o emma hade hängt, och kollade på ett suuupersatsigt bröllop i folkets park


när vi var på klassresa i sthlm och kollade på konst, och så matchade jag gult på min och lovisas sista fika på kagan


kollektivmys!! en dag när vi hade kontor i köket och en gång när jag tror faktiskt det var min första kväll i lägenheten!!!! fint


när jag och kiki var på louisiana och sedan hade en amaze kväll i köpehman. saknar henne såååå

2 kommentarer: