bon soir



nudlar & öl

min tillvaro går ungefär ut på följande; ateljé, konst, nudlar, öl. repeat. så här kan det tex se ut


 en dag när jag o andreas hänger i ateljén och gör konst och äter nudlar


vi tar en afterwork


ibland träffar jag på linnéa


en dag bjöd samuel oss på bubbel 


och GT!


en annan dag köpte andreas enorma rån på özen


efter det äter vi såklart nudlar


och så dricker vi öl igen. alltså adams hår på den här bilden tho, en krullig tofs 


gosiiia, och jag hamnade på bild för en gångs skull


en annan dag hade vi fest i kollektivet för linnéa fyllde 25


sittdansa



även när ens kompisar fyller 25 ser spåren efter hemmafesterna likadana ut som när man var tonåring, det känns hoppingivande tycker jag


en dag gick jag och henrique och kollade på malmö konsthögskolas antagningsutställning. det var kul fast jag förstod ingenting 


en dag var det nachoafton hos anna och baronen


sedan mötte jag upp emma för att få lite hjälp med swipande 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar