bon soir



skruttig upplösning

här e lite mobilbilder från senaste tiden hehe lol


här är mitt rum :-)))


här e ja m punchpraliner


en asago gurksallad som jag gjorde - > i vårt kök


en gång när jag sparkade på en glasflaska på fyllan o den gick rakt igenom skon in i min tå och det var blod överallt
och så mina naglar hahahahahhaha e sämst


en nudellunch och adam när vi tankar i ystad


jag o adam åkte till simpan för att hämta mina prylar så passade vi på att ta en fika hos imme o simme i deras crispiga hus mkt fint <3


nr1 babe linnea och mitt fönster


fick en mössa av anna samt en selfie


selfie m acqua limone o bakad potatis m smööööör o sås


anna gjorde clementinkoncentrat en dag o jag var där


två inköp ;.)))


vi kollade på sagan om ringen och sedan en oklar tindermatch


jag såg ut som harry potter feat. fylke en dag o en annan dag var jag på akuten eh

2 kommentarer: