bon soir



sjuk o dum

HEJHEJ 
JAG HAR VARIT SJUK I TVÅ VECKOR OCH HAR HAFT SÅ TRÅKIGT


jag har typ lyssnat pod, kollat netflix och ätit mat


en dag blev det ugnsgrönsaker mmmmmm


en dag när jag trodde att jag var frisk (det var jag inte) var kitty på besök och dansade i vårt kök
sen gjorde jag misstaget att gå på klubb o blev extra sjuk efter det


en annan dag bjöd jag anna o calle på middag


där e ju ja


så åt vi linsgryta m couscous


så följde jag med emma ut på en bärtz


en annan dag hade jag en så himla trevlig dag, jag gick ut för att göra ärenden. hann tappa bort mitt bankkort o återfinna det. så gick jag på systemet och köpte öl som mina sambos nu har druckit upp :@@ och så handlade jag rolig mat på hemköp och shoppade lite kläder hehehehe


gick in på myrorna o köpte en acqua =)


en gjorde linnéa mat till mig det var såå gott


så åt vi o sedan spöade hon mig i schack


sedan gick vi ut och mötte upp emma för en öl på vegan bar o kollade på hennes selfies


en dag kom babyceren hem till mig o klappade mig och så lagade vi potatis och broccolisoppa mmmmmmmmmmmmm den va sååå himla god


lite shopping! falsben, lim och modellera från systrarna greene!! så värt!! ska göra en film heheh
och lite stilnoct som jag ska använda för att somna ifrån min misär ;---) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar