bon soir



svartklubb inkl. nippz

i lördags skulle jag gå på kvinno- och queerseparatistisk svartklubb m ma freenddz


dessvärre inledde jag kvällen så här; skulle smyglåna emmas locktång för att göra lite curlz men av oklar anledning får jag alltid betala direkt för lån utan tillstånd.. grillade alltså sönder min hals!! :(
det kommer gul sås ur den nu ":-)"


ringde i alla fall ceren i panik för att fråga hur man lockar hår och hon sa ba " men kom hit så löser jag det" som världens bästa gurlfreend. så jag tog linbanan över gatan och hängde en stund


hade nya skor o pantz


sen gick jag till lovisa och drack bubbel och pratade om life inan vi gick på club! och snabbstopp för gt på carib kreol


outside da club


vi träffade emilia! här är tre generationer österlenskolanelever


helt plötsligt när jag stod och sa nåt pinsamt till en brud kom nån och drog mig i nacken, det var emma!!! helt oannouncat


olivia var också där!!! myyz


danz


snygga kepsar!!!!!


hade detta på mig, kände mig fab


klädde trots det av mig


olivia approved ;-)

så dansade vi, pratade astrologi och hade såå fint. :-))))) och inga snubbar nånstans, en fröjd!!!!!


2 kommentarer:

  1. VA NÄ VA DE PÅ WITCH CLUB? håh bodde hos lisa då men hade social fobi så hängde inte med på klubben :((((( hade velat krama dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. jaaa åååå så synd!!! men nästa gång!!! kramiz <3

      Radera