bon soir



tekken

hehe har varit sämst på att ha med min kamera o så när jag har gjort saker pga
1. leva life
2. lat
men här e några bilder iaf. mest för att jag behöver formatera mitt minneskort


jag har varit hemma hos ebba på glögg o lussebak. vi bakade alltså sjukaste bullarna med såå mkt gojs i


sen missade jag bussen hem


jag åkte till österlen för att hälsa på kiki, vi åt megagod mat och drack skumpa


vi hämtade upp simon och imelda och åkte till havet


o ella


imme


min barndomsvän och nya vän olivia bjöd mig på middag i sitt kollektiv. det var såå nice, här sjungs power ballader


sedan spöade jag ALLA på tekken, tru story. det är magiskt med mig och tekken, spelar det kanske en gång var femte år men äger fortfarande.
fick dock så kraftigt adrenalinpåslag pga prestige att jag var tvungen att köra lite express mindfullness. spel är inte bra


var ute med emmiz


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar