bon soir



från december

hittade ett minneskort, min kamera har samlat damm i en månad men detta gjorde jag i december:


var ute med emmis, sista tiden i vårt samboliv


var på kallis med lovisa och drack glögg, innan vårt samboliv!


åkte till österlen och åt bla mat med kiki och imelda


andreas och rasmus ville äta mat en dag, vi gick runt möllan för att hitta på en destination. det visade sig att ölcafeet hade nåt jubileum och bjöd på mat och ölen kostade en tjuga hela kvällen. det var magiskt fast maten var 90% animalier men det var roligt ändå



vi skålade och blev fulla ganska snabbt


när jag kom hem hade linnéa dykt upp!! i sällskap av sin syster liv! dom drack rödvin och spelade schack i vanlig ordning


vi hade en seans


nu bor linnéa i stockholm och har ett creddigt kulturjobb


var på grand en kväll med anna och calle


en emmis dök upp 


åkte till österlen igen för vi hade fått finfrämmat från norge! love och ida var i skåne över julen så vi hade en liten reunion



vi lagade mat




simme och imme 


dag hade gjort en hinderbana som vi skulle tävla i. jag har inte haft sån hjärtklappning av prestationsångest sedan idrotten i högstadiet men jag kom tvåa 


sedan åkte jag tilbaka till malmö innan jag åkte till österlen IGEN för att fira ju hos imme o simme


jag o simon försökte göra julgodis mitt i natten, det gick ej bra


men det blev fint ändåååå! här är julgodisskåpet


vi hade lite sight seeing i vik och gick ut för att kolla in:


prestens badkar. pure magic


simons syster sara anlände tillsammans med diana och så fortsatte julstöket!


imelda lagade mat


VEGANSKT JULBOOOOOOORD. bästa everrrrr. min tredje jul som vegan men detta julbordet var verkligen bääääzt


promenad längs havet på juldagen med stens huvud i fjärran


imelda lajvade hobby geolog. sen åkte jag hem till malmö och sedan var 2015 slut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar