bon soir



bling o beach

hhhhhhhhh har jobbat knasmycket på mitt nya jobb i helgen. fredag, lördag, söndag i jättemånga timmar utan rast. fredagen var bedrövlig och jag var helt usel haha, gjorde fel i kassan och fick panne hela tiden. (jobbar på en restaurang i en by som heter brösarp som servitris). första dagen var alltså helt sjuk. helt ur fokus och jag ville ba gråta heela tiden men aja. nästa dag var bättre och idag var jag asgrym, fick dricks och gjorde nästan inga fel alls :----)))))) nu är jag helt utmattad och går på 2 veckors semester hehe. lägger därför upp några bilder från förra veckan 


lite fynd jag gjorde i malmö. chokers!! såå nice annars mkt bling och melonvimplar från tiger som nu pryder ca hela min lägenhet då den är typ artontusen m lång
hashtag: #kapitalism


amaze strumpor
fruktmönster (LLL)


photoshoot på kiviks pir. like ol times


vitvaror 4 ever och skor som nu luktar sunk efter 3 dagar i kök 


selfietajmz 


nytrimmad undercut o sjuk utväxt som är nice


#ootd 

linne från hm som är äldsta plagget i min garderob köpte det i nian. söt <3


på beachen förra veckan, även min nya pp på fb som fick rekordmånga likes :-00 
love da bekräftelz


such tumblr outfit dock sjukt osmidig outfit att somna på stranden i då den resulterade i detta: 


episk shortsbränna som kan vara det bästa jag har åstadkommit denna sommar, so far


sand ÖVERALLT i hissen i hallen osv


ganska dreamy bild på Minna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar