bon soir



senaste tiden

lite bortglömda bilder från senaste dagarna/veckan/orna


redovisning av plats och kontext-kursen 


en grupp hade gjort ett galleri


vernissage


utflykt!


skolavslutning och avskedsceremoni för tvåorna som slutar och försvinner från simrishamn


sjukt oskarp bild på knytkalas med massa massa mat 


sedan blev det dans osv. fick extremt få bra bilder av denna kväll tyvärr. mitt minneskort var fullt, min blixt var urladdad och jag var för full


temat på festen var "klä ut dig till en låt". Kiki klädde ut sig till Conchita Wurst, typ det bästa jag har sett i mitt liv. amaze. SÅ FAB


En dansbild på Hagge, men sedan tog det slut. 


jag softade i solen en dag 


Veronika och Emelie när vi tog en promenix längs med havet


träskor med guldstrump


en fin mensfläck på mitt lakan


Veronika vid vatten


selfie m crazy eye


pozin


glad strump


lyxig pankfrulle


med Malin 


med SKVALLER of course


softade i solen och firade sommarlov




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar