bon soir



konstinlägg


har blivit ombedd att lägga upp lite konst här, så det ska jag göra nu: 


ett sjävlporträtt som jag gjorde för några veckor sedan, i akvarell


gubbe i akryl, par månader gammal.
alltså målningen inte gubben då


denna är också från ett tag sedan. 


även denna har ett par månader på nacken. är så extremt oproduktiv just nu så detta kanske ni redan har sett, i alla fall ni som gillar min facebooksida. men aja nu har jag lov så nu kanske jag har tid (och ork framför allt) att producera lite konst. 


detta har jag i för sig gjort! det är ett porträtt av Lovisa! 


nefertiti. hobbylack på trä


denna gjorde jag inför påskutställningen, så den har väl de flesta sett men ah, är ändå fett nöjd med den så kan lika gärna skryta om den igen. den är alltså stor som ett A2! 


har även gjort lite paintkonst på min gamla pc. detta är en hyllning till den ädlaste av drycker


menskonst är den bästa av konster


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar