bon soir



utställning!!

i lördags var jag i malmö och var med på en utsällning som galleri WALLst hade på galleri vasli souza. det var svinnice. jag hade målat fler fittor som såg ut så hör:


sålde 5 st och fick in lite cash till hyran thank god


Emma ställde ut skitfina fotografier


här är hon bby kolla hennes blogg här


blommor i lokalen som var amaze


paulinas konst!


Kitty ställde också ut


hon är så  grym


jag fick en polaroidbild av en märklig fotografsnubbe

'
övernattade hos Emma och drack drinkar. 
Kitty blev även äggad i håret utanför sibylla, det var ett märkligt ögonblick


dagen efter kalasade vi på detta. sedan åkte jag till simpan. 
jag har äntligen internet igen. gött. idag har jag jobbat och promenerat i Brösarps backar (magiskt). 
imorgon kommer min mor hit och hälsar på. det ska bli niice


PS  här är även en bild på mig och emma som Ida tog på oss för ett tag sedan. cool


2 kommentarer:

  1. Fittan jag köpte hänger i mitt rum nu ch är så fiiin så fiiin! :) f.ö. hittade jag mer äggskal i håret när jag kom hem. shit cray.

    SvaraRadera
    Svar
    1. ååååå fan vad grymt! <3
      hahaha det är fan helt orimligt!!

      Radera