bon soir



interiör by night

idag har jag storstädat hemma så tänkte passa på att visa hur jag bor. jag bor alltså i Simrishamn i "gamla stan" (hehe), i en lägenhet/hus på 35 kvadrat. jag trivs bra, förutom att det regnar in ibland och typ är svinmkt myror om jag inte dammsuger tillräckligt ofta. när det är städat är det i alla fall fint, vilket det typ bara är ca 2 dagar per månad ;-) bilderna är lite mörka o rätt dåliga då mitt vidvinkelsobjektiv har sjukt kass ljusstyrka, ska nog köpa ett nytt om jag nån gång får en inkomst. det ser ändå mys ut


detta är mitt sovrum, det börjar äntligen bli trevligt. jag hatade det ganska mycket första halvåret då det var så mörkt och jag hade ingen säng så jag sov på madrass i två månader och hade konstant nackvärk. nu är det fyllt av loppisfynd och (alldeles för många) konstiga föremål.


detta är indiehörnan, har hängt upp lite kläder och rävar så det ska se mysigt ut hehe. har även sjukt oklara rör som sticker upp ur golvet, aja carpe yolo


här sitter jag ibland o surfar o sånt 


säng. har indievimplar som blev över efter julmarknaden, där jag sålde dem. bo hansson, lite fittor, lite elvis, lite da vinci lite masker o sånt skojj


här är vyn från min huvudkudde ca. lite kort från Dorothy Innanones utställning i Berlin o en karta. och lite prosa som jag har skrivit på skrivmaskin hahahaha alltså orkar inte 
#pin

imorgon är sista skoldagen, eller det var väl egentligen idag..? imorgon har vi i alla fall städdag, allt ska ut och på torsdag har vi avslutningsfest med tema "klä ut dig till en låt/låttitel/osv". =) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar