bon soir



tbt vår 2014

har sparat ner lite bilder på MEJ från lovisas insta från förra våren tyckte det kunde va kul
förra våren började ungefär så här. det var ganska mycket snö först, mer än denna vintern i alla fall men det var klart uthärdligt till skillnad från den konstanta blåsten i simrishamn


tror vi hade snöbollskrig ca 1 gång och resten av tiden tittade vi bara på film och åt kakor


så fort det hade töat tog jag och lovisa tillfället i akt för att ha en så himla indie picknick i en kohage med havsutsikt. detta var typ i början av februari och vi picknickade nog totalt i imponerande 15 minuter innan vi fick gå hem och värma oss. 


rökte richards pipa på en lunchrast i motvind


när det blev lit varmare åkte jag och lovisa till berlin, där var det varmare. vi kunde dricka bärs i park tex


fikade mycket, här i tomelilla på dagsutflykt efter shopping spree på bo ohlsson 


vi färgade håren och matchade något helt överdrivet för en totalt urspårad kväll på pavvan dvs den lokala småstadsklubben


då och då bytte jag hårfärg, en företeelse jag saknar lite nu när jag bara får nöja mig med 4 nyanser av brunt


vi hade en weekend i köpenhamn och kollade på konst och gick på klubb och åt dyr mat och brände pengar på kläder och dyl 


coola bruudz i solen utanför skolan


 vi var på wanås skulpturpark med skolan och kollade konst och hade det sååå bra


många långa naturpromenader. här gick jag och lovisa en omväg på minst 4 kilometer för att jag var fast bestämd att hitta en bro över en å. Bron återfanns aldrig och vi brände oss på nässlor


vi tittade också mycket på rapsfält för sånt finns inte i norrland 


 sedan blev det sommar och det var nästan 30 grader varje dag. men om det förtäljer inte historien.
alla bilder är från lovisas instagram @lovisagreta  !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar