bon soir



bilder som emma har tagit

har sammanställt ett litet inlägg med bara bilder på mig som mig favortifotograf  emma har tagit


börjar med vår första bild, från kvällen vi lärde känna varandra. detta var väl vintern 2012. 
varisn banan var ett adekvat attribut


vi brukade ha photo sessions 


den här tog jag på vår första fotodag, minns att det var så sjukt kallt och blåsigt, på skansen kronan i nästan inga kläder alls.. 


denna tog jag också typ då. var också svinkallt. och färg ÖVERALLT.


från en reunion för typ ett år sedan eller något när emma hade flyttat till malmö och bott där ett tag men sedan kommit tillbaka till göteborg


hade jättekort hår o lugg!!


detta måste ha varit för typ 2 år sedan när jag hälsade på i malmö 


här hade jag mitt favorithår ever. saknar det så. så fab. 


hemma hos mina föräldrar för också typ 2 år sedan, hade brunt långt hår?? så konstigt


här var jag iaf blond? på favoritinnergården vid stigbergstorget i gbg


från i höstas när Emma hälsade på mig i simpan, hade nog precis flyttat hit då. 


snus och spex på en pingisklubb för en miljard år sedan


häx D. har gick jag nog fortfarande i gymnasiet. haha typ som att det är aslängesedan, tog studenten för ett år sedan lol men det känns som flera år


ser såå hardcore ut här


efter en dag i botaniska en sommardag i gbg för 1-2 år sedan 


dålig kvalle hmm detta måste ju vara ca ett år sedan med tanke på hårfärgen, hade typ röd-brunt runt studenten 


ååå här hade jag min labret kvar, den fick jag ta ut på uppmaning av min tandläkare då den hade skavt bort en del tandkött.. sämst. 


den här är från i vintras! den måsre vara nyast! luggen på g att växa ut



























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar