bon soir



ultramega tbt

just som jag i godan ro satt och fulländade min kanske inte så imponerande filhygien hittade jag en ovärdelig skatt i form av en bortglömd mapp på min hår(d)disk fylld med *trumvirvel* ...... gamla selfies!!!!! beskåda och njut nu av detta dokument från en svunnen tid



kronologisk ordning! detta är den äldsta bilden i mappen, här är jag ynka 16 år gammal på en hemmafest. alltså cute. och roligt: jag tror om, inte minnet sviker mig, att jag är i färd med att skriva en lista på gamla *flingz*, men jag låter det vara osagt pga lite pinsamt



har väldigt svårt att datera den här bilden men den är rolig pga in flames- linnet <3 <3 <3 cute


här lajvar jag rockabilly!!! också roligt. det är nog typ sommaren 2012? kan vara 2011? svårt. men minns feelingen i alla fall. jag bodde ensam i familjens lägenhet i gbg under sommaren och gjorde olika upptåg = drack mest alldeles för mkt alkohol. alla mina polers tog studenten men jag skulle gå om ett år så jag passade på att vara tonårig. det var nog gött och fett miserabelt också.



söt i blont m massa smink. tror jag är nyss fyllda 18 eller dyl här, att döma av formen på ögonbrynen i alla fall. vet inte om jag uppskattar den här hårfärgen eller vill förtränga den igen


ångrar mig!!! den här måste vara den äldsta bilden, den hör hårfärgen har jag inte haft sedan ettan i gymnasiet så då är jag väl 15 eller ngt här . + dricker mjölk??


åå detta är en mkt bra bild!!! den togs när jag o mina gals hade en roadtrip ner till malmö o köpenhamn för att hälsa på Ceren, typ 3 år sedan? Minns att Anna tog den här bilden på mig och att vi tävlade i akrobatik på en lekplats och att jag lagade linssoppa mitt i natten. önskar att jag hade en blogg på nattstad. detta var tyvärr bara den tidens bästa bevis på en hög ironisk begåvning 


alltså brun page????? hur hände det? måste varit en tråkig tid 



jag uppskattar detta! mmmmm sååå bra hår. hade en photo shot med mig själv denna dagen för det kommer jag ihåg och dessutom har jag fler bilder som är amaze: 


alltså HUR bra. älskar mig själv. här är jag i hobsala <3 <3 


här är jag frihetsgudinnan


filen heter "house.jpg" 
word tilda 


åå som jag minns detta hår, trots att jag endast var 17 år 
typ 2011 då ish. befinner mig i småland här



tandborste. mkt bra. alltså tonåååååårsestetiken <3 <3 <3 love it. och alla festivalarmbanden är kvar, det var megasunk. 



vad sjukt att jag såg så rockig ut, hade verkligen en indiesjälvbild vid denna tid. skönt på något sätt. 


alltså åå riktig misär vid denna tidpunkt för det minns jag nog allt. fy farao vad jag hatade livet då. 



står inte för den där bindin idag men ålderdomens vishet ägde jag ej då denna bild togs. tror detta var nån sån konstepedemisvartfest det var säkert trevligt


hahahaha 
lajvade scene här det var roligt. 


detta är nog den snyggaste bilden som någonsin är tagen på mig. bättre än såhär blir det aldrig igen </3 m m m m 


tänk brunt långt hår. konstigt att det har hänt. hade nästan ej trott på det själv om det inte hade funnits bildbevis precis här. åå mitt gamla flickrum som aldrig blev varmare än 15 grader på vintern. saknar det ej. 


mycket bra fleecejacka här. den saknar jag precis exakt i detta nu för jag fryser såå mkt om min armbåge och för att den hade matchat mina fleece-frottéstrumpor såå bra


"hej jag hänger mycket på tumblr" sa tilda 18 år 


ganska ståtlig bild på mig minsann, tror den är från någon kväll då jag vimmelfotade på jazzhuset som jag brukade göra då och då förr i tiden. riktigt #indiecred


åker nog älvsnabben. gillar verkligen den typiska 2012-stilen jag kör här. mkt bra (y) 


tung e ja


busig har just brutit sig in i ett parkeringshus och sånt


riktigt dålig bild från emmaboda typ 10? åå så åt vi riktig soppa på morgonen godaste i mitt liv



svår och skrapsår på knät på indieskt vis


spexig med en balja vin. söt<3


ändå cool. nipslip o allt (y)


det här var innan macbookens genombrott då det fortfarande var socialt accepterat att ta med sin gamla pc från 08 till skolan :(

nu tog bilderna slut men hoppas ni tyckte det var lika kul som jag!!!!!!
min slutsats efter att ha analyserat minnena av dessa bilder är att gbg är djävulens tillhåll och att jag aldrig vill bo där igen uäh


4 kommentarer: