bon soir



malmövisit

i lördags åkte vi till malmö för att bla gå på bokrelease för "om hår" som malin varit med och skrivit i


här är 75% av oss. 


vi var o åt hummusbuffé 


mm


vi gick ärenden. jag shoppade massa kläder o lite vegankrubb 
vi var o drack lite öl d va gott sedan gick vi till galleri WALLst som mitt hjärtas fröjd emma har. 


här är malin som laddar inför högläsning av sin text och andreas som är en simpankaraktär 


högläsning o posering vid författarporträtt


vi bevittnade även, samt deltog i, performance och mingel m creddigt folk 


sedan åt vi mat. jag och matilda var orimligt nöjda med att få äta vit sås trots att vi är veganer
detta är FUSKFISK amaze


queen<3<3<3 
efter det gick jag hem till den här fantastiska människan, Ceren. hon och jag har varit vänner sedan urminnes tider och praktiskt nog bor hon också i skåne. så gick vi till moriskan 



så konstigt att vara på klubb, är ju nästan aldrig det nu för tiden men det var kul efter en stund 

lite toaselfies som sig bör. 
jag hade köpt en ny cheerleaderkjol som jag var nöjd med :-)) 


sedan dansade jag mestadels själv till hiphop tills det stängde och då gick jag o ceren hem till möllan för att äta falafel för det är så man gör i malmö 

PS. Emma har lagt upp lite snygga bilder på MEJ här på sin blogg!! kolla d 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar