bon soir



"c'est grunge"

simon och jag byggde en provisorisk studio i skolans källare så jag passade på att få lite hjälp m att fixa outfitbilder, för jag fattar verkligen inte hur folk lyckas fixa det själva. hur????














tröttnade lite i redigeringen men det var skoj ändå. ska skriva outfitinfo nu like a tru blogger 

shorts: dr denim som jag har klippt alldeles själv
rosa linne: barnlinne från netto för 20kr. så värt älskar netto. 
nätlinne: loppis, har även klippt
hood: everlast men köpte på ullared typ 2008 och har haft den nästan varje dag sedan dess. mitt nr1 plagg i ever. den förtjänar sitt namn helt enkelt
skjorta: fått/tagit från en kompis ett oklart antal år sedan
skor: woodsman boots. loppisfynd som har varit sååå bra haft dom i flera år typ som martens fast bättre


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar